Weer thuis in Nederland

21 oktober 2018 - Wageningen, Nederland

Wageningen, 21 oktober, 20.30 u,

Het zit er weer op. Na een halve week in Nederland nog een kleine update over de terugreis.

De binnenlandse vlucht verliep zeer voorspoedig. Het is maar een vlucht van zo'n 45 minuten dus voor we goed en wel opgestegen waren begonnen we alweer te dalen. Wel wil ik even kwijt dat ik de service van Air Peace zeer goed vond! Veel beter dan ik verwacht had. Ik kreeg zelfs een snack en wat drinken.

Rond 14.30 u kwam ik in Abuja aan, waar vervolgens één van de langste middagen van mijn leven ging beginnen. Mijn internationale vlucht naar Istanbul vertrok pas om 23.40 uur, dus ik had behoorlijk wat uren te vullen. Helaas was er echt helemaal niks te doen op de luchthaven, en mocht ik mijn zware tas nog niet inchecken dus die moest ik de hele tijd meeslepen. Gelukkig mocht dat rond 20.00 u wel, en vanaf dat moment leek de tijd iets sneller te gaan. De rest van de reis verliep zonder problemen en dinsdagmiddag rond 13.10 u kwam ik op Schiphol aan, waar ik door mijn ouders opgehaald werd. Ze zijn tot woensdagavond in Wageningen gebleven (lang leve mijn nieuwe huis), en vanaf donderdag ben ik alweer aan het werk. Het dagelijkse leven is dus alweer vol aan de gang!