Verjaardag vieren in Ghana

18 juni 2017 - Kumasi, Ghana

Kumasi, zaterdag 17 juni, 22 uur

Aangezien sommigen zich afvroegen hoe ik mijn verjaardag hier heb gevierd weer een kleine update (ok, ik probeer het deze keer echt kort te houden).

Gisteren ben ik weer vroeg naar de dierentuin gegaan, waar ik weer samen met Felix de huzaarapen ben gaan verzorgen. Ik was heel blij dat hij gelijk al aan het bedenken was hoe hij dingen kon verbeteren :).
Annette en Mimi waren later. Toen ze uiteindelijk kwamen, rond 10 uur, kreeg ik een verjaardagstaart en -kaart in mijn handen geduwd. Super lief! Na weer wat schilderwerk aan het chimpanseeverblijf hebben we een klein verjaardagsfeestje gehouden met feestmuts en al :p. In de namiddag toen ik naar mijn hotel aan het lopen was keawam het opeens met bakken uit de lucht. Ik was volledig doorweekt. Na een welverdiende douche zijn we 's avonds gaan uiteten bij een Chinees-Indiaas restaurant, dat heeft zeer goed gesmaakt :D. Daarna helaas weer natgeregend, maar het was het waard.

Vanochtend had ik geen water en kon nog geen ontbijt krijgen, dus was helaas pas om 9.30 u in de dierentuin. Daardoor heb ik het rondje met de dierverzorger gemist. Mimi voelde zich vandaag niet lekker, maar samen met Annette heb ik weer een slag geslagen aan het chinpanseeverblijf. Het schiet nu op!
Net hebben we weer samen gegeten en plannen voor morgen besproken. We gaan met de tro tro (bus die vertrekt zodra hij vol is) naar Lake Bosumtwi, een kratermeer. Ik ben benieuwd :).
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl