Terug in Nederland

21 juli 2017 - Doorwerth, Nederland

Ik ben alweer bijna een week terug in Nederland, maar ik zal nog even mijn reisblog afsluiten. Beter laat dan nooit toch :P.

De vlucht verliep voorspoedig. Ik heb bijna de hele tijd geslapen dus de tijd vloog voorbij. De krappe ruimte die ik had van Accra naar Londen werd op de vlucht van Londen naar Schiphol goed gemaakt, want daar zat ik bij de nooduitgang met zelfs de stoel naast me leeg. Ruimte zat dus!

Ik ben druk bezig met het uitzoeken en bewerken van mijn foto's, dus die zal ik ook spoedig gaan delen. Het moet tussen mijn werkzaamheden door want ik ben sinds maandag weer druk aan het werk :).

Het was een fantastische ervaring en helaas ook enorm confronterend, omdat het er voor de Roloway meerkat niet rooskleurig uitziet :(. Wil je zelf je steentje bijdragen? Dat kan via https://www.ouwehand.nl/nl/natuurbescherming/ouwehands-zoo-foundation/roloway-meerkat-1. Het geld dat hier binnen komt gaat direct naar WAPCA, en ik weet nu dat het goed besteed wordt! Ik zou het fantastisch vinden als je wat doneert!