Terug in Nederland

28 juli 2011 - Landgraaf, Nederland

Inmiddels zijn we weer bij mijn ouders thuis in Landgraaf. We hebben een prima terugvlucht gehad en ondanks dat het navigatiesysteem een beetje raar deed ook veilig en redelijk op tijd (om 11 uur) in Landgraaf gearriveerd.

Gisteren stond in het teken van inkopen doen bij de Lidl (ja die hebben ze daar ook) in Aulla en ’s avonds koken. We wilden pasta met spinazie, champignons en paprika maken. Dat ging grotendeels prima, ondanks dat ze daar geen crème fraîche kennen. Maar dat was prima met slagroom op te lossen. We stonden wel een kwartier naar de wijnflessen in de winkel te staren. De ouders van Rick drinken graag een glaasje wijn, maar aangezien wij niet veel van wijn afweten duurde het even voor we twee flessen uitgekozen hadden. Het eten heeft ’s avonds goed gesmaakt en iedereen was tevreden.

Vanochtend moesten we al om 4 uur op omdat we nog naar Pisa moesten rijden (1,5 u) en onze vlucht ging al om 7.15 uur. Omdat we niet op de badkamer konden (Rick’s ouders slapen op de weg daar naartoe) hadden we een bak en een fles water in de caravan neergezet zodat we onze tanden konden poetsen en ik mijn lenzen in kon doen.
We hebben ons een klein beetje verreden maar kwamen ruim op tijd op Pisa Airport aan. Nu weer terug in het koude Nederland. Ach, zaterdag gaan we alweer weg voor een weekendje Berlijn (hoewel het weer daar vast niet veel beter zal zijn).

Demi