Aankomst in Cyprus

25 april 2017 - Larnaca, Cyprus

Larnaca, 25-04, 16.30

Ik was alweer een paar maanden in Nederland, dus het werd weer hoog tijd om er tussenuit te trekken :P.

Gisterochtend zijn we rond 8.30 u thuis vertrokken richting de luchthaven van Düsseldorf. Ik was zondagochtend al naar Landgraaf gekomen dus al mijn spullen had ik zaterdagavond al gepakt.

Onze vlucht naar Larnaca zou om 12.35 u vertrekken, maar omdat ons vliegtuig bij de vorige vlucht vertraging had zouden we een half uur later vertrekken. De piloot heeft uiteindelijk veel tijd ingehaald want we kwamen maar zo'n 15 minuten later in Larnaca aan (om 17.40). Daar aangekomen konden we bijna overal zo doorlopen, en nadat pap, mam en Elmi hun bagage hadden gepakt bleef ik tevergeefs op mijn tas wachten. Uiteindelijk bleek hij bij de speciale bagage gedropt te zijn (blijkbaar zien ze een backpack hier als speciale bagage :P).

Na een rit van een klein half uur kwamen we in het hotel aan (Princess Beach Hotel), waar we onze kamers kregen toegewezen. We hadden kamers geboekt aan de straatkant maar kregen een gratis upgrade naar zeezicht.
Nadat we onze spullen op de kamers hadden gedropt zijn we gelijk gaan eten (een vliegreis maakt hongerig :P), waarna we nog even aan de bar hebben gezeten en vrij vroeg naar bed zijn gegaan.

Vandaag hebben we een tijd aan het strand gelegen (het hotel ligt aan zee), waarna ik met mam naar een meertje gelopen ben om wat vogels te kijken. Pap en Elmi bleven bij het hotel.

Zometeen komt onze reisleidster om het één en ander over Cyprus en mogelijke tours te vertellen. Naar aanleiding daarvan gaan we het programma voor de komende dagen bepalen.

1. Leonie:
    25 april 2017