Van airco naar cv

3 mei 2017 - Doorwerth, Nederland

Doorwerth, 3 mei, 22.30 uur

Inmiddels ben ik alweer 2 dagen thuis, maar het reisverslag zou niet compleet zijn als ik niet ook even over de laatste dagen zou schrijven.

Zondag heb ik zoals ik al schreef niet veel gedaan. In de namiddag ben ik met mam nog een keer naar Oroklini Lake gelopen om vogels te kijken (onder andere flamingo's).
​Ook maandag hebben we rustig aan gedaan. Om 12 uur moesten we onze sleutel van de kamers al inleveren, maar we konden daarna wel nog van de overige faciliteiten gebruik maken. Om 16.50 werden we bij het hotel opgehaald voor onze transfer naar het vliegveld. De hele reis is voorspoedig verlopen, en 's nachts rond 00.15 uur waren we bij mijn ouders thuis in Landgraaf (bah, wat een vies weer in Nederland). Gisteren in de namiddag ben ik naar huis gekomen en vandaag ben ik alweer begonnen met werken en mag dat gelijk 8 dagen achter elkaar doen.

​De komende weken zijn erg druk met de laatste voorbereidingen voor 3 Musketiers van Sempre Sereno, en ik moet ook nog veel regelen voor mijn volgende reis die al over minder dan 6 weken is: dan ga ik namelijk een maand naar Ghana :D. Meer daarover in een volgend verslag :).

1. Frank:
    4 mei 2017
    Wat een originele titel, haha.