In het vliegtuig

21 juli 2011 - Weeze, Duitsland

Nou, hier zit ik dan. Zojuist ben ik voor de vijfde keer in een vliegtuig gestapt, terwijl ik anderhalf jaar geleden nog riep dat ik nooit in een vliegtuig zou stappen. Gelukkig valt het tot nu toe allemaal mee, maar toch ben ik blij als we weer aan de grond staan.
Helaas zit ik niet aan het raam, dus naar buiten kijken is bijna niet te doen. Gelukkig zitten we wel naast elkaar, met het gangpad tussen ons in.
Deze keer duurt de reis niet zo lang als vorig jaar. Over ongeveer een uur komen we in Pisa aan. De weersvoorspellingen voor komende week zijn niet heel goed, dus hopen dat dat mee zal vallen. We laten ons de pret er in ieder geval niet door bederven.
Als we straks op Pisa Airport aankomen, moeten we eerst de trein naar Pisa Centraal nemen en daar overstappen op de trein naar Pontremoli. Daar zullen we door Rick opgehaald worden. Ik heb er zin in!
We vlogen net over bergen heen (de Alpen?). Dat was een mooi gezicht. Voor mijn buren langs heb ik geprobeerd om wat foto’s te maken. De piloot riep net om dat we rond 11.10 u in Pisa aankomen, dus we liggen voor op schema. Het is rond de 24°C, dus dat begint wel lekker.

Demi