Home sweet home

3 januari 2013 - Wageningen, Nederland

Donderdag 3 januari (15.30 uur)

We zijn weer thuis! Gisteravond kwamen we in Wageningen aan om 21.45 uur na een reis van 26 uur en 45 minuten. Vanmiddag werden we om 13.45 uur wakker, terwijl het voelde als 7 uur. We moeten dus duidelijk weer even wennen!

We zaten helaas 10 rijen van elkaar vandaan in de vlucht naar Düsseldorf, daarnaast had de vlucht wat vertraging, terwijl we ook zonder vertraging al bang waren dat we onze trein niet zouden halen. Toen we aan kwamen duurde het natuurlijk een eeuwigheid voordat onze koffers op de band verschenen. Natuurlijk werd ik er ook nog uitgepikt voor paspoortcontrole (ach ja, we hadden toch alle tijd van de wereld). Uiteindelijk kwamen we 2 minuten voordat de trein zou vertrekken op het station aan. We hadden het dus NET gehaald!

Nu begint het dagelijkse leven weer. José begint maandag weer met een vak op de uni en gaat natuurlijk verder met het plannen van haar reis naar India. Ik ga nu verder met solliciteren. Verder heb ik aardig wat dingen te doen voor Sempre Sereno en SixCents.

Demi