Update 4

19 september 2018 - Afi Mountain Wildlife Sanctuary, Nigeria

Afi Forest Drill Ranch, 19 september, 16.45 u,

Gisteren was de bekendmaking van de rolverdeling voor Side Show van Sempre Sereno, waar ik ook auditie voor heb gedaan. Ik heb geen idee wat voor rol ik heb gekregen, om mog maar te zwijgen over de hele rolverdeling. We zitten hier namelijk zo afgezonderd dat er geen internet en telefoonbereik is. Het is een heel raar idee dat ik niks mee krijg van wat er in Nederland allemaal gebeurt en dat ik niet kan laten weten dat met mij alles ok is.
Contact met Calabar gebeurt dagelijks zo'n 6 keer via radiocontact als de verbinding daar goed genoeg voor is. De zin die ik hier het meest heb gehoord is dan ook: "Delta Charly, Delta Charly, do you copy?". Wij zijn zelf Delta Alpha. Charly staat voor Calabar en Alpha voor Afi. Als er namen genoemd worden gebeurt dat altijd met een vervangende naam, omdat het mogelijk is dat er mensen meeluisteren. Ik word dan ook Delta genoemd.
De staff hier binnen de Drill Ranch in Afi Mountain communiceert over langere afstand overigens via portofoons, die van best goede kwaliteit zijn. Ze hebben hier dus vrij goed materiaal!

Gisteren had ik vrij veel last van hoofdpijn en duizeligheid, dus heb ik rustig aan gedaan.
Vandaag heb ik onder andere een voorraad bamboeverrijking gemaakt voor Micky J (de eenzame chimpansee), samen met de doofstomme Takem.

Vanuit Calabar is de truck met nieuwe voorraden trouwens onderweg. Daarin zitten in elk geval Peter en Chris (een Amerikaanse vrijwilliger die jaren geleden ook al eens hier geweest is. Hij schijnt chef-kok te zijn :D). Liza is vorige week trouwens naar Amerika gereisd omdat haar vader kortgeleden is overleden.
Later meer!