Home sweet home

26 oktober 2013 - Landgraaf, Nederland

Landgraaf, zaterdag 26 oktober, 8.15 uur (Nederlandse tijd)

Inmiddels zitten we allebei alweer een paar dagen in Nederland. Persoonlijk heb ik nog niet heel veel problemen om weer aan Nederland te wennen. Er zijn een paar kleine dingetjes: ik heb het bijna de hele dag koud en we zitten nog een beetje in het Nepal ritme. Donderdag was ik om 8.30 uur wakker (terwijl ik om 3 uur ’s nachts in bed lag), gisteren om 6 uur en vandaag om 7 uur. Nu zit ik in Landgraaf omdat we dus veel later dan oorspronkelijk gepland op Schiphol aan kwamen. We hebben besloten niet meer naar Wageningen te rijden maar meteen naar Landgraaf. Anders zou het voor mijn ouders wel erg laat worden voordat ze thuis zouden zijn.
We werden woensdag op Schiphol door de ouders, broertje en zusje en 2 vriendinnen van José, mijn ouders en mijn zusje opgehaald. Ze hadden een groot spandoek gemaakt met de tekst “welkom thuis”. Na nog wat spullen uitgewisseld te hebben (we zouden eigenlijk eerst allebei naar Wageningen, dus hadden we de tassen gedeeltelijk random ingepakt) zijn we allebei een andere kant uit gegaan.

Morgen gaan we naar Wageningen om daar ons appartement om te gaan bouwen naar 2 losse kamers. Dat is een erg raar idee, maar het zal even moeten tot ik werk heb en dus geld om te gaan verhuizen.

Demi