Eindelijk is het zover!

2 september 2013 - Istanbul, Turkije

Maandag 2 september, 17.10 u Turkse tijd

Wat heb ik lang naar deze dag toe geleefd! Eindelijk ben ik op weg om na een half jaar José weer te gaan zien. Zojuist ben ik veilig in Istanbul geland, waar ik nu aan het wachten ben tot ik kan gaan boarden voor mijn volgende vlucht naar Mumbai.

Afgelopen weekend was heel bizar. Zaterdag heb ik na een ontzettend leuk seizoen bij de Apenheul mijn laatste dag gewerkt eb afscheid genomen van mijn collega’s en de dieren.
Gisteren had ik een vergadering van Sempre Sereno, waarin we het komende seizoen, waar ik zelf dus de eerste twee maanden van mis, gingen bespreken. Vanavond is de allereerste repetitie. Van de ene kant vind ik het enorm jammer dat ik die moet missen, maarja ik krijg er dan ook heel wat moois voor terug.
Gisteravond zijn mijn ouders alvast naar Wageningen gekomen en heb ik mijn tas ingepakt en mijn woonkamer “onderhuur-klaar” gemaakt. Rond 23 uur zijn we gaan slapen. Ik had mijn wekker om 7 uur gezet, maar was al om 5.45 uur wakker, bang dat ik door mijn wekker heen zou slapen (wat me nog nooit gebeurd is :P). We gingen uiteindelijk rond 8.45 uur de deur uit, en zonder vertraging kwamen we ruim een uur later op Schiphol aan. Daar ben ik meteen mijn bagage gaan inchecken (zelf had ik al online ingecheckt). Daarna zijn we nog even wat gaan drinken en toen kwam dan toch het moment om afscheid van mijn ouders te gaan nemen. Ik vond het best spannend om alleen langs de douane te gaan, want het was de eerste keer dat ik het alleen deed. De vorige keren was ik steeds samen met José. Gelukkig is alles goed gegaan en zat ik keurig op tijd in het vliegtuig. Wat ik erg fijn vond, was dat ik weer (net als de reis naar Zuid-Afrika) een privé-schermpje had in de stoel voor me, zodat ik een film zou kunnen kijken. Helaas bleek mijn schermpje niet te werken en daarom mocht ik naar een andere stoel verhuizen. Op mijn nieuwe stoel werkte het schermpje gelukkig wel. De vlucht ging erg snel! Toen de film was afgelopen duurde het nog maar 20 min tot we gingen landen. Ik hoop dat de tijd op mijn volgende vlucht ook zo snel gaat!

Nu ga ik maar even kijken wat ik verder kan gaan doen om de tijd te doden :).

Demi